2020年6月24日 星期三

Mrs1amology: 【重新,動起來! 我的減肥實錄 ~第一集~黎美言拳擊舞蹈】




以前做女食極都唔肥,實不相瞞,「生前」做咗幾年飲食文字人,寫幾多食幾多,但零運動,一樣keep住永遠不到100磅,好啦,產後新陳代謝減至龜速,進擊的肥膏則開turbo,人生第一次磅數持續穩步上升,不要再說了¡ 全職bb聯盟決定約埋減肥,跟 女子跳舞組合前HotCha成員Winkie 學習泰拳舞蹈瘦身,出發前我地仲勁興奮討論上堂著咩衫,最攪笑係大家異口同聲話:「要買彈力褲,驚郁兩下肥到爆胎!」


我知道咁耐唔郁,重新動起來係不容易的,筋硬到一個點.... 原來Winkie鑽研出第1個新興Fusion Sports嘅「Danse de Boxe 」,
,融合泰拳同舞蹈,據說係瘦得最快的美學方程式,但原來上完一堂,我發現減肥已經不再係最重要,更重要係要真正愛上運動,然後一切就會改變。我終於明白啲爸爸們點解被老婆鬧爆都堅持去gym,原來出下汗真係好爽!


我地由拉筋開始,由於我帶埋林小嘅關係,壓力有點大,佢條筋鬆到,仲不停響隔離叫我「媽咪低啲」,做到先得咖女。我地今日就學咗一連串拉筋、練力嘅動作,一路做一齊大叫「好痛啊!」「無力啦!」Winkie 每次都會話「叻叻,仲有10秒!」原來呢句鼓勵咁重要,最後咪又係做到!

Winkie係亞洲第1位「泰拳舞蹈瘦身」明星教練,創立亞洲第1個運動中心『黎美言拳擊舞蹈®』,已經連續兩年獲得 #香港最受歡迎品牌 之一 #香港文化創意產業大獎2019。Winkie仲曾經參加女子綜合格鬥MMA比賽,考埋泰拳教練牌添!不過一切都不重要,更重要嘅係,佢超細心,明顯知道我地媽媽老骨頭,不但按我地情況安排合適動作,仲溫柔地細心親自逐個指導,再解釋每個動作嘅用意,有老師真好¡


減肥真係上幾堂就減到咩,持之以恆先係王道,Winkie 提醒我地返屋企盡量抽時間做,以前我湊住女,真係mission impossible ,今日帶埋佢黎,佢反而好投入,上堂跟得哂之餘,返到去呢星期仲同我一齊運動,媽媽更有動力啊!

上完第一堂加一星期hea住練習,竟然有啲野明顯改變咗,下回分享要期待啊!

【Mrs1am 優惠時間】
3合1課程內容
🔥運用舞蹈動作同你拉筋伸展解決辦公室痛症
🔥個性化消脂體能
🔥Fusion混合打拳跳舞動作排毒增肌
30堂專業教練Live運動堂+5堂註冊營養師Live對話
📌地點
📍家維邨民裕街凱旋工業中心一期1樓b1 Elitefitness (近黃埔地鐵站a出口)
📍太古鰂魚涌英皇道1065號東達中心1樓7室

沒有留言:

張貼留言