2018年12月19日 星期三

Mrs1amology:【幫我教?不如教我點教!】

全職媽:「做家務都唔夠時間,陪BB玩時都好分心,優質陪伴真係好難!」

長輩湊:「乜都就哂個BB,又要追住餵,又成日睇電視!」

工人姐姐湊:「工人好論盡,唔敢俾佢自己帶BB出街,日日困響屋企。。」

成日聽到:「我係新手媽媽,咩都唔識咖!」 
其實大部分港媽如我,都係生一個,
所以咪個個都係新手媽,不過新手唔緊要㗎,最緊要肯學~


因為育兒技巧都其實有竅門!所以。。。我決定的起心肝去學習,
第一步係參加 #百川社 #家庭教師計劃 簡介會,
希望肯成自己成為林小姐最好嘅「家庭教師」,
始終主要照顧者先係最貼身果個丫嘛,如此重任,一定要認真!
簡單來說,就係由生活入手,比如點樣同小朋友閱讀先會事半功倍呢?
包括身體接觸啦,再利用問問題技巧點樣引渡佢地一齊講故事,
甚至教埋你用咩聲線去講故事,原來通通都有學問咖!


#GIVEAWAY 4小時課程(名額2個)🎁
#限時優惠 $100折扣🎁




{4小時課程秒升LEVEL}
📌
單元一(1小時):語言發展
同小朋友講野究竟有咩技巧?應該用咩聲線呢?有咩教具可以幫手?
📌
單元二(1小時):英語閱讀及唱遊
利用簡單自製教學玩具同小朋友唱遊,提升英語能力!
📌
單元三(1小時):玩樂探索
幼兒玩具好多種,點樣善用可以訓練大小肌同埋提升解難能力?
📌
單元四(1小時):禮儀品格
訂立合理規則,大人小朋友齊齊遵守,以身作則好重要!

{林太最BUY!}
💕
教你自製小玩具同BB邊玩邊學習,林小姐試玩後表示很滿意!
💕
課程分為普通班、長輩班同埋外傭班,內容針對唔同角色設計。
💕
小班教學,每班8至15人。
💕
細心分析小朋友成長所需,各階段教育嘅分別,照顧者更可以 #對症下藥
💕
外傭班除左有印尼語支援外,仲有Checklist俾家長跟進。



報名表及時間表下載:https://goo.gl/6j9gkP

沒有留言:

張貼留言